Проблема оновлення змісту освіти вимагає пошуку нових форм і методів навчання. З нового навчального року вчителі математики м. Львова планують проводити уроки «просто неба», які називають пленерними уроками.
Головне завдання кожного вчителя на сучасному етапі – стимулювати в учнів інтерес до вивчення математики та навчити самостійно здобувати знання, творчо їх використовувати.
Для успішного навчання учнів учитель повинен використовувати сучасні інноваційні технології, ресурси і можливості не лише навчального закладу.
Один із шляхів розвитку креативності, глобального мислення, пізнавальної, діяльнісної, інформаційної та кульмінаційної компетенцій, розширення світогляду є проведення пленерних уроків із залученням багатств оточуючого простору як засобів навчання математики та інших навчальних предметів.
Пленер – це не модне слово, це – старий термін із лексикону живописців. Пленер (фр. en plein air – відкрите повітря) – термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні.
В освіті пленерний урок – це урок, проведення якого передбачається не у класі, а просто неба із залученням багатства оточуючого простору в усіх його проявах, для того, щоб вчитися бачити, слухати і розуміти навколишній світ. Такі уроки проводяться без мобільних телефонів, комп’ютерної техніки тощо.
Розроблені творчою групою плани-конспекти пленерних уроків для 5–6 класів призначені для використання вчителями математики в навчальному процесі. Учитель може адаптувати ці уроки до умов околиці свого навчального закладу.
Посилання буде активним після 30.08.2017